Thursday, February 11, 2010

Hilang tapi...tak lupa

Hi...lama jugak tidak merapu di ruang yang hanya jemari saja yang berketip-ketip.  mulut? sesekali tersengih kontang bak kerang yang dah mati kehausan?...Bukan tidak ada idea tapi...sejak akhir2 ni jejari sengal-sengal, lenguh-lenguh bila menekan punat keyboad.  mata?..bukan dia tak sudi berkongsi ruang depan komputer but..kelopaknya berkata-kata "tido la..besok kojo"..maka terjadilah baru ari ini boleh mengetuk keyboad...  Ni pun mana ada komitmen dari segenap anggota..semuanye dah melonglaikan skru menandakan masa tuk beradu...

Apa pun..sebelum terlupa, salam takzim buat pelajar ku..najwa amsi asmidar mohd hazam & ahmad muhazran mohd hazam (ketua penolong pengarah jabatan siasatan jenayah komersial bukit aman) yang kembali ke rahmatullah pada khamis (4 Feb 2010) lepas kerana kemalangan jalan raya di persimpangan bukit tagar..

Walaupun baru dua minggu mengecapi saat-saat indah bergelar datuk..Datuk Mohd Hazam akhirnya kembali jua ke pangkuan yang lebih menyanyanginya...Allah.  Itulah ketentuan yang telah Dia noktahkan.

Buat semua ahli Salie's Student (http://www.facebook.com/group.php?gid=249306414602#!/group.php?gid=249306414602)...selamat menyambut cuti panjang (sekolah cuti seminggu...ada la jugak yang x ambik cuti panjang ni)..sorry kepada yang request tuk beraya kat umah i...i balik kampung.  Insyaallah, ada masa dan ketika, kita akan ketemu juga nanti...mudah-mudahan kita semua masih diberi nafas!

k...adios guyz...